Contactgegevens

The Carp Specialist Waalbandijk 2b
4064CB Varik
Nederland
Telefoon Kantoor Nederland: 0031 344 664806​
Kantoor België: 0032 280​ 87432
Beschikbaarheid Ma t/m vr 08:00-18:00u
Za 10:00-14:00u

Chat: status ophalen...
E-mailadres [email protected]
Volg ons


Contactformulier

Voornaam
Achternaam
E-mailadres
Uw vraag of opmerking

Brochure aanvragen

Voornaam *
Achternaam *
E-mailadres *
Straat en huisnummer *
Postcode *
Woonplaats *
Aanmelden voor de nieuwsbrief Ja

Bel mij terug

Naam
Telefoonnummer



Veel gestelde vragen

1. Ik probeer te boeken, maar ik ondervind problemen bij het invullen van het boekingsformulier?

Wanneer u problemen ondervindt met het invullen van het boekingsformulier dan kunt u ons direct bellen of mailen. Wij staan tot uw beschikking!

2. Ik heb het boekingsformulier ingevuld en verstuurd, wat gebeurt er nu?

Nadat u uw boekingsformulier op de site heeft ingevuld en verstuurd ontvangt The Carp Specialist deze en bevestigt de ontvangst van uw boekingformulier binnen 1 á 2 werkdagen per e-mail. Wij controleren of het door u gekozen water in de betreffende periode nog beschikbaar is en versturen de boeking naar de watereigenaar. Wanneer de watereigenaar uw boeking bevestigt, sturen wij u direct de factuur per e-mail toe, normaal gesproken ontvangt u de factuur circa 5 werkdagen na het invullen van het boekingsformulier, afhankelijk van de reactietijd van de betreffende watereigenaar. Wij trachten de online beschikbaarheid op onze website zo exact mogelijk bij te houden, echter zijn we hierbij afhankelijk van onze watereigenaren.

3. Ik heb de factuur voor mijn visvakantie ontvangen, hoe werkt de betaling?

U kunt de betaling van uw visvakantie in 2 termijnen voldoen, de aanbetaling en de restbetaling. De aanbetaling ter hoogte van 50% van het totaalbedrag dient binnen 7 dagen na ontvangst van de factuur te zijn ontvangen op de rekening van The Carp Specialist. Het restbedrag dient uiterlijk 10 weken voor aankomst te zijn ontvangen op de rekening van The Carp Specialist.

4. Wat gebeurt er indien er een dubbele boeking is of de gewenste datum / bestemming niet beschikbaar is?

Indien het ongunstige geval van een dubbele boeking of wanneer de door u gewenste datum / bestemming niet beschikbaar is informeren wij u zo spoedig mogelijk, uiterlijk na ca. 5 werkdagen. We zullen u dan vrijblijvend een alternatieve bestemming of periode aanbieden, uiteraard zonder verdere verplichtingen.

5. Kan ik extra kosten verwachten?

Bij The Carp Specialist betaalt u geen boekingskosten, administratiekosten etc.. De genoemde prijzen bij uw boeking voorzien dan ook in de huur van uw visstek, het gebruik van de faciliteiten en eventuele gewenste opties. Indien er ter plaatse aanvullende kosten zijn, dan vindt u deze duidelijk aangegeven onder het kopje ‘Prijzenoverzicht’ van de betreffende bestemming.

6. Ik heb een visvakantie geboekt, kan ik deze annuleren?

Uw boeking kunt u uitsluitend schriftelijk of per e-mail (voorzien van ontvangstbevestiging) annuleren, online annuleren is niet mogelijk. Wij verzoeken u vriendelijk hiervoor contact met ons op te nemen. Annuleren kan alleen met inachtneming van de annuleringsbepalingen van The Carp Specialist en tegen de hiervoor geldende annuleringskosten. De wet die bepaalt dat consumenten een zichttermijn hebben van 7 werkdagen maakt een uitzondering op reizen en is hier dus niet van toepassing.

› Carpfishing in France?     › Karpfenangeln in Frankreich?     › Sitemap     › Partners