Sessieverslag Tymothy & Fabio - Karpervissen in Italië op Wild Lake!

Geplaatst door Tymothy de Winne op 14-08-2017

Na een lange tijd van uitkijken van die dag was er heel rap samen met mijn vismakker Fabio hebben wij ons zo goed als voorbereid voor op Wild Lake te vissen, daar moest je gebruik maken van gevlochten draad en XT snagleader als voorslag is verplicht op dit water. 3 Augustus hebben we inkopen gedaan ons eten in voorraad gehaald en voor de visjes hadden we 100 kilo boilies en 50 kilo particels mee. Het is wel een zeer lange rit naar daar, het was in totaal 1100 kilometers voor ons te rijden, maar dat hebben we voor over voor zo een prachtwater voor ons was dat de eerste keer dat we in Italië gingen gaan vissen. 4 Augustus 17:00 zijn we met volle moet vertrokken naar Italië het was dik 11u rijden met veel tussen stops en drinken en benen strekken grens over Frankrijk en dan zo naar Zwitserland. Zwitserland is zeer streng land alles word er gecontroleerd en daar moesten we een vignet kopen dat kwam op 36euro maar tanken voor de auto raad ik juli wel af je zijt best dat juli tanken voor de grens van Zwitserland want we hebben 46euro betaald voor halve tank en ik weet dat met 50 euro tanken in België mijn tank vol is maar in Zwitserland er aan tegen we moesten wel lachen dat da zo een groot verschil was. Maar goed van een beetje over te discussiëren. Waren we al gauw aan de grens van Italië dood op en moe nog keer controle maar wij mochten door rijden. Nog een heel stuk door Italië gereden en we waren op ons bestemming Wild Lake!

Na dat we de auto geparkeerd hebben gingen we tot bij de eigenaar vree goeie ontvangst zeer vriendelijk alles ons uitgelegd waar alles stond wc en douches zijn zeer proper een oplaad punt voor accu's op te laden alles was daar proper en zeer mooi verzorgd en zeer beveiligd met camera's . Na ne ganse uitleg van hoe je het best vist en uw systeem dat je moest vissen alles werd er wel in puntjes uitgelegd uitleg was voorbij en we mochten naar ons stek gaan we hebben eerst ons eten in een grote diepvriezers gedaan en ons drinken mocht in de frigo het vissers huis bleef dan wel 24u op 24u open heel gemakkelijk voor ons eten te gaan halen en voor ons drinken . We kregen gratis boot en een gratis fiets want na dat de auto uitgeleefd was moest de auto terug naar de parking aan de camera's. De auto stond op de parking en we gingen per fiets naar de stek alles op zetten tent opzetten de hengels te water laten ons spot zoeken in het water.

Sessieverslag Tymothy & Fabio - Karpervissen in Italië op Wild Lake!

Er is wel veel opstakels waar je perfect tegen kunt vissen . Heb paar keer vast gezeten maar perfect kunnen uithalen hierbij maakte ik gebruik van XT snagleader 60lbs goeie gevlochten draad van Korda en safety lead clip de rig waarmee ik gevist heb was meer met wafters, krank wafter rig en chod rig werkt geweldig daar zeker voor de grote vissen mee te strikken juist wel opletten met de kreeften . In de nacht was het eigenlijk wel heel stil raar maar waar in de ochtend stonden wij vree vroeg op voor te verversen raar maar waar nog geen half uur later hadden we al 3 vissen ti's echt een dag water en zeker een run water overdag stonden we niet stil : we drillen de vis vanuit de boot omdat teveel opstakels waren was het gemakkelijker vanuit de boot ik raad juli dan ook aan om u spot zo veel mogelijk voert met pellets en boilies en particels zij dan maar 100 procent zeker dat je niet stil staat. Zeker doen dit water je staat versteld van ik ga dit water nog is doen. We hebben in totaal 45 vissen en 20 vissen kwijt.

› Carpfishing in France?     › Karpfenangeln in Frankreich?     › Sitemap     › Partners