Nr. 1 expert in karpervisvakanties

Veelgestelde vragen
Reserveren
Ik probeer te reserveren, maar ik ondervind problemen bij het invullen van het boekingsformulier of begrijp het niet helemaal
Wanneer u problemen ondervindt met het invullen van het boekingsformulier dan kunt u ons direct bellen, WhatsAppen of mailen. Wij staan tijdens kantooruren graag tot uw beschikking!
Ik heb het reserveringsformulier ingevuld en verstuurd, wat gebeurt er nu?
Nadat u uw boekingsformulier op de site heeft ingevuld en verstuurd ontvangt The Carp Specialist deze en bevestigt de ontvangst van uw boekingformulier binnen 1 á 2 werkdagen per e-mail. Wij controleren of het door u gekozen water in de betreffende periode nog beschikbaar is en versturen de boeking naar de watereigenaar. Wanneer de watereigenaar uw boeking bevestigt, sturen wij u direct de factuur per e-mail toe, normaal gesproken ontvangt u de factuur circa 5 werkdagen na het invullen van het boekingsformulier, afhankelijk van de reactietijd van de betreffende watereigenaar. Wij trachten de online beschikbaarheid op onze website zo exact mogelijk bij te houden, echter zijn we hierbij afhankelijk van onze watereigenaren. Mocht u direct na reservering via onze website geen bericht in uw e-mailbox treffen, dan vragen wij u om direct contact met ons op te nemen via telefoon, WhatsApp of e-mail, wellicht heeft u in dit geval per abuis een foutief e-mail adres opgegeven of is onze mail in uw Ongewenste Mail of Spambox terecht gekomen.
Wat betekent 'exclusieve afhuur'?
'Exclusieve afhuur' houdt in dat het betreffende betaalwater enkel in zijn geheel voor 1 reisgezelschap te reserveren is. Bijvoorbeeld: een betaalwater dat exclusief af te huren is voor 4 vissers, mag ook in zijn geheel worden afgehuurd voor een kleiner reisgezelschap. Er zullen dan geen andere vissers zijn, u heeft het water geheel voor uzelf. De totaalprijs blijft dan ook gelijk, ongeacht of u alleen bent of bijv. met 4 vissers. De exclusieve afhuur van een betaalwater is erg interessant wanneer u prijs stelt op wat meer privacy.
Wij willen graag samen vanaf 1 stek vissen, maar op het betaalwater zijn alleen maar 1-persoonsstekken beschikbaar. Is dit mogelijk?
Uiteraard! Wanneer u 2 (of meer) 1-persoonsstekken naast elkaar boekt dan kunt u met zijn tweeën altijd gezellig samen vanaf één van beide stekken vissen. Vanuit die stek mag u dan wat breder uit vissen en het visgebied van beide geboekte stekken bevissen. Wanneer u bijvoorbeeld de 1-persoonsstekken 1 & 2 boekt met 2 vissers, dan kunt u zowel met 2 vissers vanaf stek 1 vissen, alsook vanaf stek 2.
Zijn de genoemde prijzen per visser?
Op onze website vindt u per betaalwater diverse prijsberekeningen: zoals de prijs per stek, de prijs per visser, een prijs voor exclusieve afhuur, optionele en verplichte slaapaccommodaties. Onder het kopje Prijsoverzicht vindt u bij elk betaalwater een duidelijke uitleg van de prijzen. Ook kunt u onder het kopje Reserveren de gewenste stek(ken) en uw reisgezelschap invullen, zodat u de juiste prijs kunt raadplegen. Let op: plaats geen ’officiële reservering’ via onze website als u slechts de prijs wilt raadplegen, dat is niet nodig. Direct bij het aanvinken van de juiste stek(ken) en uw reisgezelschap verschijnt de juiste prijs.
Waar vindt ik de Algemene Voorwaarden van The Carp Specialist
U kunt de Algemene Voorwaarden van The Carp Specialist rustig nalezen op https://www.thecarpspecialist.nl/assets/docs/terms-nl.pdf
Ik zou graag een karpervisvakantie cadeau doen? Hebben jullie cadeaukaarten?
YES! Natuurlijk :-) Hoe leuk is 't om een The Carp Specialist cadeaukaart te geven (of te krijgen) :-) Hiermee verrast u elke karpervisser met een visvakantie naar keuze! Op https://www.thecarpspecialist.nl/karperklets/thecarpspecialist-cadeaukaart-karpervisvakantie kunt u de cadeaukaart eenvoudig bestellen!
Ik ben minderjarig... mag ik zonder volwassen begeleiding op karpervisvakantie?
Ja, ook als minderjarige zonder volwassen begeleiding bent u van harte welkom op de betaalwateren van The Carp Specialist. Wel is het hierbij belangrijk dat we van uw ouders / voogd even een berichtje krijgen per e-mail dat zij akkoord gaan met uw reis. Uiteraard leent 't ene betaalwater zich beter voor een karpervisvakantie voor een minderjarige dan een ander betaalwater, hier adviseren we natuurlijk ook graag in!
Ik wil een hond meenemen op mijn karpervisvakantie, is dit mogelijk?
Per betaalwater staat duidelijk beschreven of het toegestaan is om een hond mee te nemen of niet. Let daarnaast op of er voor het ras van uw ras specifieke inreisregels of verboden gelden. Hiervoor kunt u het beste uw eigen dierenarts raadplegen, The Carp Specialist kan hiervoor niet verantwoordelijk gehouden worden.
Betaling
Ik heb de factuur voor mijn visvakantie ontvangen, hoe werkt de betaling?
U kunt de betaling van uw visvakantie in 2 termijnen voldoen, de aanbetaling en de restbetaling. De aanbetaling ter hoogte van 50% van het totaalbedrag dient binnen 7 dagen na ontvangst van de factuur te zijn ontvangen op de rekening van The Carp Specialist. Het restbedrag dient uiterlijk 10 weken voor aankomst te zijn ontvangen op de rekening van The Carp Specialist. Indien het een 'last-minute' reservering betreft, dan dient u direct bij ontvangst van uw factuur de gehele betaling per ommegaande te voldoen. U kunt The Carp Specialist betalen via bankoverschrijving naar ons Rabobank rekeningnummer. Uiteraard bent u (op afspraak) ook altijd van harte welkom op ons kantoor te Varik om contant te betalen indien u dit wenst.
Wat gebeurt er indien er een dubbele boeking is of de gewenste datum / bestemming niet beschikbaar is?
Indien het ongunstige geval van een dubbele boeking of wanneer de door u gewenste datum / bestemming niet beschikbaar is informeren wij u zo spoedig mogelijk, uiterlijk na ca. 5 werkdagen. We zullen u dan vrijblijvend een alternatieve bestemming of periode aanbieden, uiteraard zonder verdere verplichtingen.
Hoe verloopt de betaling van extra's en services ter plaatse?
De verkoop van aas, maaltijden en overige services verloopt direct tussen de gast en de watereigenaar. The Carp Specialist kan op geen enkele manier verantwoordelijk gehouden worden voor problemen die hierin kunnen ontstaan of prijswijzigingen van de bovenstaande services. U kunt uw bestelling uiterlijk tot 2 weken voor aankomst aan The Carp Specialist doorgeven, ter plaatse betaalt u uw bestelling contant bij de watereigenaar.
Mogen mijn medevissers hun betaling direct aan The Carp Specialist voldoen?
Voor een correcte administratieve afhandeling vragen wij u om de betalingstermijnen en de juiste hoogte van de (deel)betalingen te respecteren. Het is geen enkel probleem dat de gehele betaling, aanbetaling of restbetaling vanaf een andere rekeningnummer dan van de hoofdboeker wordt voldaan, zolang het factuurnummer en de naam van de hoofdboeker maar vermeld worden bij de transactie.
Wat zijn de bankgegevens van The Carp Specialist?
The Carp Specialist houdt een rekening aan bij de Rabobank voor binnenkomende betalingen van onze gasten. De details zijn als volgt: Gegevens rekeninghouder: The Carp Specialist Waalbandijk 2B 4064CB Varik Nederland Gegevens bankrekening: IBAN: NL36RABO0362984077 BIC: RABONL2U Rabobank West-Betuwe Stationsstraat 4 4001CE Tiel Nederland
Hoe verloopt de betaling bij een last-minute reservering?
Bij het plaatsen van een last-minute reservering (tot 70 dagen voor aankomst) dient de gehele betaling per ommegaande direct na ontvangst van uw factuur voldaan te worden.
Kan ik extra kosten verwachten?
Bij The Carp Specialist betaalt u geen boekingskosten. De genoemde prijzen bij uw boeking voorzien dan ook in de huur van uw visstek, het gebruik van de faciliteiten en eventuele gewenste opties. Indien er ter plaatse aanvullende kosten of borg zijn, dan vindt u deze duidelijk aangegeven onder het kopje ‘Prijzenoverzicht’ van de betreffende bestemming. U kunt eventuele gewenste extra's direct aangeven bij uw reservering, dan worden deze door The Carp Specialist voor u doorgegeven aan de watereigenaar en deze betaalt u ter plaatse. Voor stekwijzigingen, datumwijzigingen etc. kunnen mogelijk wel administratiekosten in rekening gebracht worden: dit verschilt per bestemming en per situatie.
Annuleren en omboeken
Ik heb geboekt en wil mijn reis annuleren, waar moet ik op letten?
Als u door omstandigheden de reis zal moeten annuleren, dan zullen wij op basis van onderstaande tabel een bedrag in rekening brengen: - Annulering binnen 7 dagen na het plaatsen van uw reservering via onze website: € 50,- administratiekosten - Annulering t/m 71 dagen voor de dag van vertrek: de aanbetaling (ter hoogte van 50% van de totale reissom) - Annulering < 70 dagen: 100% van de totale reissom De annuleringskosten worden berekend omdat de reis door The Carp Specialist voor u wordt vastgelegd en voldaan aan de watereigenaar. Ook wanneer u tijdens de uitvoering van de reis eerder wenst te vertrekken heeft u geen recht op een terugbetaling. The Carp Specialist raadt u zeer sterk aan om zowel een reis- als annuleringsverzekering af te sluiten om u te verzekeren tijdens onverhoopte zaken voor, tijdens of na uw visvakantie.
Ik heb geboekt en wil mijn reis omzetten naar een andere datum of visstek, kan dat?
De mogelijkheden tot wijziging zijn afhankelijk van de watereigenaar en The Carp Specialist zal hiervoor zijn uiterste best doen om evt. mogelijkheden voor u te onderzoeken. Indien een verandering van visstek of datum gemaakt kan worden, dan zal The Carp Specialist hier € 50,- aan administratiekosten voor berekenen. Wanneer een aanpassing niet mogelijk is, dan worden de kosten conform onze Algemene Voorwaarden gehanteerd.
Ik heb geboekt en wil mijn reis omzetten naar een ander betaalwater, kan dat?
Nee, helaas niet. Na het plaatsen van uw reservering wordt de door u gewenste stek en datum officieel voor u gereserveerd bij de betreffende watereigenaar. Hierna is er helaas geen mogelijkheid meer tot wisselen van betaalwater voor de betreffende reservering.
Ik heb geboekt en kan zelf helaas niet afreizen, mag een andere gast in mijn plaats gaan?
Ja, dat is zeker mogelijk! Uiteraard dienen we vanuit The Carp Specialist tijdig op de hoogte te worden gesteld... maximaal 14 dagen voor aankomst (m.u.v. urgente situaties natuurlijk). Voor de bijbehorende administratieve handelingen voor de omzetting van de karpervisvakantie op een andere naam rekenen we € 50,- administratiekosten. We kunnen pas een naamswijziging van de hoofdboeker verwerken wanneer de gehele betaling voor de betreffende karpervisvakantie is ontvangen bij The Carp Specialist.
Klachten
Ik heb een klacht... wat moet ik doen?
The Carp Specialist en onze watereigenaren doen hun uiterste best om uw karpervisvakantie zo goed mogelijk te laten verlopen. Toch kan het natuurlijk zijn dat u op locatie een klacht, suggestie of verbeterpunt heeft. Uiteindelijk zijn we allemaal mensen, en sommige zaken vallen buiten onze macht... maar doen we er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Bij een klacht op locatie vragen wij u om DIRECT contact op te nemen met The Carp Specialist en zeer zeker niet te wachten totdat u weer thuis bent. Als u uw klacht direct bij ons meldt vanaf locatie, dan kunnen wij ook direct aan de slag om het probleem op te lossen. Uw klacht meldt u het gemakkelijkste per WhatsApp op +31655688912. Bellen (tijdens kantooruren) of mailen op [email protected] kan natuurlijk ook!
COVID-19
Ik heb vragen over COVID-19 en de mogelijke gevolgen voor mijn karpervisvakantie. Waar vind ik meer informatie?
Op onze Corona-update pagina op https://www.thecarpspecialist.nl/karperklets/karpervisvakantie-en-het-corona-virus-veilig-op-visvakantie vindt u alle informatie.
Over The Carp Specialist Benelux B.V.
Wat zijn jullie bedrijfsgegevens?
The Carp Specialist Benelux B.V. is een Nederlands geregistreerd bedrijf. U vindt onze bedrijfsgegevens onderstaand: The Carp Specialist Benelux B.V. Dhr. Bas van Klaveren (DGA) Waalbandijk 2B 4064CB VARIK Nederland Bankgegevens Rabobank West-Betuwe Laan van Leeuwenstein 4 4191NB Geldermalsen Nederland IBAN: NL36RABO0362984077 BIC: RABONL2U Als Nederlands reisbureau maken we gebruik van de Reisbureauregeling van de Nederlandse belastingdienst. Kamer van Koophandel nummer 86887335 RSIN-nummer 864135075 BTW-Identificatienummer NL864135075B01
Contactgegevens

Komt u er niet helemaal uit? Neem dan gerust contact met ons op!

Waalbandijk 2b
4064CB Varik
Nederland
NL+31 (0) 344 664806
BE+32 (0) 280 87432
[email protected]
WhatsApp +31 6 556 88 912

Wij zijn beschikbaar op maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 en op zaterdag van 10:00 tot 14:00.

Wilt u gebeld worden door The Carp Specialist?

Daarom boekt u bij The Carp Specialist

19530 vissers hebben ons al beoordeeld

9,7
Rating starRating starRating starRating starRating star
Algemeen
9,2
Rating starRating starRating starRating starRating star half
Faciliteiten
9,3
Rating starRating starRating starRating starRating star half
Ons aanbod
9,2
Rating starRating starRating starRating starRating star half
Begeleiding
Ik kan gerust zeggen dat ik na zo'n 5 jaar reserveren bij TCS altijd even beleefd en snel wordt geholpen. Elk jaar komen er leuke wateren bij en al met al is The Carp Specialist een leuk en vertrouwd bedrijf die het iedere visser probeert naar de zin te maken!
9
Rating starRating starRating starRating starRating star half
Dimitri Kesler
Uw professionele karperreisbureau
Ruime keuze aan betaalwateren
Al 119.485 tevreden vissers geholpen
De grootste community karpervissers

Deze karpermerken gingen u al voor!

Cipro Baits
Koicenter Tiel
Solar Tackle
Fish Inn
De Tacklebox
PK Baitboats
Carplounge Tackle
Aasgigant
NTEC
Raven Hengelsport
KWO
Robby Fish
MTC Baits
Dragon Baits
Dynamite Baits
Korda
Grain Baits
Karpercentrale
RidgeMonkey
Nash Tackle

Ons aanbod